Wicki ramlar!


Hejsan bbys!

Var såklart gympa på morgonen, men jag, wicki och linn var inte med, så vi stack ner till stan och kollade om ur och penn (öppnade här hemma i dag! :D) fast såklart var inte det öppet än! :/ klockan var ju typ bara kvart i 9, men ändå!)
så vi fick cykla tbx till skolan och kolla när dom andra spelade innebandy, fast det var ju typ bara 5 minuter kvar! ;P
Sedan hände ju inte så mycket i skolan?...
jo, vi (jag, wicki, milla och marie) kom försent till en lektion! Läraren ba;
- Det börjar bli några sådanna hör på er nu! och gav oss en varssin "prick" i hennes bok, haha! vi är så duktiga! ;D så slutade vi halv 3 i stället för halv 4! :D så jag och wicki stack ner till stan i gen, gick mest runt lite och var inne på ur och penn! det var till och med öppet den här gången! ;D haha! Hittade massa söta smycken! och så gick vi in lite på andra klädaffärer och sånt! :D
haha, men vet ni vad som hände när vi skulle cykla hem?! jo, wicki ramlade! :O :D (ni ska få se bild)
och vet ni vad som händer vid 6?!?! :'S
jag ska ha utveklingssamtal! :( :S
ussssssch!:S
berättar hur det gick sen när jag kommer hem!
men nu ska ni få se bilden på wicki!


Hihi, hon ser död ut !:S

haha! Ni skulle bara veta hur mycket jag skrattade! :D:O

love ya'//ElviZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0