260409

Godmorgon bloggen!
Typ "frisk" i dag från allergin, hoppas jag
(a'
Provade en ny allergie tablet som skulle smälta på tungan. hahhhaha, den var god :$ Den smakade typ jordgubs glass eller nåt.


Vid 12 kommer jossan hit. Vi ska ha fett kul. Vet ine om jag ska börja duscha och nså nu, eller vänta tills halv 10, eller göra det nu när det här inlägget är klart. Dagens problem, eller vad?
Men vi får hoppas att jag kan uppdatera mera i dag. Sen vid 4 ska jag och jossan, sen så kanske Johanna och Lisa, gå och kolla på Linn, Antonia och Vickan när dom dansar. Eller vad Jennifer oxå med? hhihi, vad elak jag är och glömer om hon går i dans eller inte! Men om ni har tur så filmar jag och tar kort i dag. För det gillar vi.
Ska bara kolla om nåt kul hänt på bdb och/eller facebook. Hoppas kan man ju alltid göra!


puss <3





Uppdate; Hade typ fått 3 vännförfrågningar på FB, och typ några kommenterade bilder, plus några gästboksinlägg på bdb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0