4 år kvar...

Hejj bloggen och alla söta läsare!

Typ fick lust att blogga eller nåt?
ser iaf på Jurassic park (1) med bror, fast jag sitter vid datorn och han med guines recordbok *stavning?*
fast jag sitter ju i pyjamas, så ni får fortsätta vänta på dagens klädsel. men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för längre! men vilken nyhet? haha.
Sitter oxå oxh fösöker komma på nåt värdigt att skriva? lyckas jag? ;)
Och i morgon fyller ju kissie år. Typ evigt tjatande? om 4 år så är det min tur att tjata om att det är det här året jag fyller 18. omg, jag längtar ;) Typ skaffa egen lägenhet, chihuahua... haha, min lista är lång ;)
Men med tanke på hur fort tiden flyger i väg, så är det inte länge kvar!
(om jag har tur dvs!)
Men nu tkr jag att ni får kommentera mera!
omg, vad sugen jag vart på kladdkaka. mums, eller vad säger ni? :)
Ska nog ladda upp fler bilder från Thailand. Saknar så mycket så ni vet inte! :)

puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0