Bilder från resan, de 1.

Gud vilken dålig bloggare jag är ibland! har gått nästan två veckor sedan vi var där, och inga bilder? WTf! Nu får jag skärpa mej.

(fortfarandra in sweeden)

Andra reseledaren från höger är fredrik från semesterdelarna. och sen kom typ Natalia oxå! (bilden tagen från bussen)

hotelets baksida typ.



Mitt sov"rum"

Den osminkade sanningen :'s

Sebbe, kajsa och Julie. Hon som hade första masage stället vi var på.





pannkakan som han på bilden ovanför gjorde. fett gott! det är nutella på, inget annat ;)

tuk-tuk

Vi på donken.


Kommentarer
Postat av: linnea

Så trevligt det ser ut !

Mina föräldrar ska till thailand imorgon men jag får inte följa med :/

2009-04-16 @ 20:04:16
URL: http://nejas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0