Criminal minds Sweetie.

Hej bloggen!
Kommer i håg när jag var yngre. Jag vågade inte kolla på Criminal Minds då, tyckte det var jätte läskigt. Allt gick bra förutom Criminal mind och navy Csi. hahah. Typ ni vet när man är liten, ska kolla på ett program man inte får kolla på, och så fattar man att man inte borde kolalt på det för det ligger en uppbränd människa i någons soffa? haha, så var det lixom alltid. Och såfort man samlat mod till sig för att våga titta på det igen, ska det vara det läskiga i gen.

hahaha, men nu är jag en stor flicka och vågra kolla på allt. ;) hihi (a'

Nu ska jag plugga, se på Criminal minds och sen sooova. moi gusta my säng. hahah, hur många kan blanda 4 språk i en mening?! jag kan iaf! hahahaha!:d

Men jag vill inte plugga eller sova . wtf?! jag inte vilja sova, haha, jag är sjuk. :) Men jag typ... kan underhålla er då. Berättade jag allt om dagen? typ... ja? eller kanske inte allt, men jag berättar aldrig allt här i bloggen, men vad trodde ni? hahah. Men nu måste jag dra, håret typ måste torkas. viktigt viktigt. Men utsidan är ju allt?
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0