Excuse mee, BiiATCH!!

Hejj älsklingar!
Alla haft en bra dag? själv var det en trååk skoldag!
Typ Gympa, Engelska, So, Lunch (snusk mat! ), Klassråd (typ Marianne sa att vi skulle sitta tysta i två minuter, hahaha, vi fick börja om för nån skrattade eller pratade eller nåt minst 10000 ggr!!), Svenska och sen no.
Typ i slutet vart fröken bitchPMS sur på mejj, igen! typ för jag satt och vinkade till Johanna som sitter typ snett framför mejj.
Hon ba; Så nu ska vi sluta, vi ska bara se vad Elvira har att säga?.
jag ba; jag?
hon ba; ja?!
Jag ba; men asså jag typ vinkar till Johanna...
Hon; men det ska du inte göra.
Antonia; hon hatar verkligen dejj!
Jag; jag vet! :'s

kyss :))<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0