färga håret?

Asså jag får panik! I morgon börjar skolan!
Och jag har typ värsta beslutsångesten i fall jag ska färga mitt hår eller inte. asså mörkare brun. Jag hade ju lixom det förrut, men då typ sminkade jag mig konstigt och typ hemska ögonbryn, och då var det faktiskt ganska fint. Men jag har typ värsta beslutsångensten!
hahahah.
Men jag ska typ duscha nu, så jag pallar inte mer dator nu.
Kommentera vad ni tycker, färga eller inte? (a'

puss, o sov så gott!! <3

Btw; blir dålig uppdatering i morgon! hinner ju aldrig på morgonen, och så ska jag va med min bby josse efter skolan. Thats niice :))<3


Typ den här färgen?

Kommentarer
Postat av: linnea

Ja thailnad skulle inte sitta fel just nu. Och nu är dom där utan mig :'(

Men aja, hur har din helg varit?

2009-04-19 @ 21:32:56
URL: http://nejas.blogg.se/
Postat av: linnsan :D

jag tkr din hårfärg du har nu är jätte fin! :D

men mörkare skulle du också passa i gummsie <3

2009-04-19 @ 23:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0