första morgonen i sweedwn nu ra!

Hejsan alla sötizar!

vaknade typ vid sju i morse.
men "enligt mig" så var ju klockan 12 då. så jag kollade på mobilen, och ba; oj!
sen så kollade jag ju på andra klockor (har typ 2 stycken på väggarna, 1 på mobilen och säkert 3 att ha på armen, kan bli galen i bland pom jag inte vet vad klockan är!)
så kom jag jue på att jag glömt att ställa om mobilen. great! klockan är sju!
men nu sitter jag här och myser i MIN egna MJUKA underbara säng, har saknat den fett mkt! hatar hårda sängar, men jag sov ändå bra i thailand.
nu sitter jag här och skriver, men varje gång jag kollar på mina naglar (fick dom fixade i thailand, rosa med svarta blommor och glitter=lööving!) så tänker jag på hon som fixade kajsas naglar; hon hade en stor låda med nagel filar, "pinnar", naglack och typ... allt! och så skulle hon ställa upp lådan, och så tappade hon den! en nagelfil typ fastnade i hennes ben, och så trampade hon en en "pinne" i foten. usch! det såg liite läskigt ut, men det gick bra (tror jag) (:

puss, ha en bra dag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0