home to stay, for this time ;)

Hejj!
Kom nyss hem typ.
Omg, har haft fett kul!
Först (innan jag kom hem för att käka) så satt jag och tringa här hemma och typ, ja det har jag ju redan berättat om! sen så gick vi hem till henne, och typ så hämtade hon pengar, bytte kläder (bruden hade ju ba en kjol och ett linne på sejj! :o ) och så skulle hennes tremäning med oss oxå. Hon hette typ Leonoa eller nåt, kommer inte i håg. Så då gick vi till sk och köpte pringles. hahaha, vi fick 2 kronor rabatt (a' så då gick vi och kollade om wicki var hemma, har ju inte träffat henne på hela lovet!! men det var hon ju inte... men wickis hund Eddie typ kom ut, då vart Leonoa skit räd. hahha. hon började typ gråta och shit! men hon var ju typ 4? så då gick vi till en lekpark i stället. Varför inte? det är ju vååår!! hahah, fett kul.
sen så gick vi hem till tringa igen. Så då så var det typ massa folk där. Hahaha, alla ville typ ha stutsmattan eller nåt.
Omg, jag skulle lixom klättra över staketet, men det typ brakade (värsta fettot jag är! :o) sen så fastnade jag med foten, så jag ramlade nästan. hahah, fett piinsamt, trodde jag skulle dö. skrattade som... ? skrattade mkt iaf!
sen så fick vi stutsmattan, då var tom med oss. Han gjorde typ en hejaklack till Miranda, och imiterade (eller vad det heter) en kompis till mejj, som är lite... speciel? hahahaha.
asså typ fett mkt mer har hänt! hahaha, shit!
men jag pallar inte berätta, vart fett mycket ändå!

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0