jag är tillbaka jue!

Hej bloggen!
Jag har typ inet bloggat på ett tag, jag har typ inte pallat.
haha, och jag är inte bäst på vollyboll ;o

Men i dag var jag lixom o karlstad, och i går var jag med vivvi. Har lixom bilder, ska bara ladda upp dom!
Lixom vart tog alla snygga killar i karlsatad vägen? haha, ser ju aldrig någon längre! sluta gömma er ;o
Sen så kanske jag ska göra en ny blogg, men bara kanske. hihi.

Nu ska jag kolla på Harry potter, typ 1:an, den är på trean nu lixom. så typ skynda er ;) men nu ska jag lixom typ ladda upp bilder oxå. gosh, jag som är såå bra på att göra två saker samtdigt. eller inte. men ja ja.


puss :*


Bilden tagen i thailand lixom (a' elvira saknar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0