jag lyckades.

Jag lyckades! yey.
Hahah, jag lyckades sitta en hel dag ( i stort sett) i min soffa, utan att nån såg mig som inte är i min familj.
hahahaha, jag har lärt mejj att pollen stavas med 2 L nu, eller så tror jag bara det, eller så skrev Ida fel. Nåt utav dom är det.
Omg, jag vill ha någonting att blogga om. Jag mår inte bra av att vara rastlös eller vad det heter. Skit, nu vart jag törstig oxå, men min cola är ju slut. wtf. Tycka synd om mejj.
Och nu kom jag ju på att jag banatar oxå. haha, vad lyckat det går. not. 
Läste om en kille som gått ner 11 kilo på en vecka, för han inte åt nåt. haha, kanske ska prova? men jag kommer bara glömma bort det, men ändå. Då behöver ni ju inte oroa er, om jag ändå kommer glömma bort det.



Så himla vidrigt ;o


But this girl, she got the perfect body...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0