Jag och vivvi hade lixom fett kul, såklart!

Jag och vivvi hade ju såklart fett kul!
massa med bilder, men datorn vill typ inte ta emot dom?
bara dom gamla bilderna som jag redan har på datorn typ?
Men vi har lixom bakat tårta vart nere på stan. Jo, på stan, ni vet där vid gymmet, galaxen? där finns det ju en his, så jag och vivvi skulle åka upp där bara för att kolla vad som fanns där?
sen på typ 3 våningen eller nåt så gick vivvi ur. Så jag fick lixom åka upp själv. Läskigt lixom! sen så hittade vi inte varandra, så vi sprang runt och letade typ. haha, måste sett fett kul ut asså! :$ Men vi hittade varandra iaf, fast jag vart sur på henne då så jag tog hennes glass ;)
Och så spelade vi typ "trode du ja" eller nåt sånt där hette det. Vivvi fick äta en tesked smör :'s
Och jag skulle dricka ett glas med vatten och tre skedar kanel i. Asså seriöst, det var skit äckligt! fick lixom kanel i näsan. Usch, äckel spel. men det var fett kul iaf!
Och vi vart lixom bäst på att dansa alla danser som man skulle dansa! hahaha. 
 Jo, och sen när vi var på Maxi höll vi (eller iaf jag) på att flumma sönder. Jag trodde jag skulle dö! Sen så fick inte allt plats i påsen (vi köpte saker till tårtan), så då gick jag och hämtade massa snuttan-påsar (jag kallar dom så, för vi hade sånna till våran kanin, hahah), (ni vet dom där små, genomskinliga?) typ 10 sånna eller nåt? hahaha. Så lixom alla varor och hennes plånbok och småpengarna hon hade fick en varsin påse. omg, jag var typ världens flumigaste?

puss, nu ska jag sura på datorn för den inte vill ta emot bilder! ;(

Kommentarer
Postat av: H A N N A

Hoppas du får en bra dag! Kram!

2009-04-16 @ 10:40:36
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: H A N N A

hihi, ja han är så jäkla söt :D

2009-04-16 @ 11:04:51
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0