My dream day!

Hejj bloggen!

Har lixom typ just vaknat. drömde att jag fyllde år eller nåt, och jag fick verkligen allt jag ville ha! Plus liite till lixom! ;) så jag fick lixom typ presentkort på alla mina lööving affärer, och så två hundar, en chihuahua och nån annan söt som jag inte vet vade den heter, taylor lautner var här (a' typ massa med filmer och skivor, godis, tuggumi, en egen lägenhet att ha när jag flyttar hemmifrån (?) med möbler och shiet som "uppdaerade" sej själva efter modet och typ massa mer! :)
Vilken bra födelsedag!
Och sen så fyller ju jag år på vintern, men mina föräldrar fixade så det vart sommar, och jag kunde bestämma vädret själv oxå.
My dream life!

  Sen vet jag inte vad den andra rasen heter, men den är fet söt iaf!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0