Omg!! glömde berätta om...

..No:n.
Den var helt hemsk!
Det var ju verkligen jätte kul att ha äckliga räkor i mitt ansikte så jag skrek! (usch, vi skärde i räkor eller nåt sånt där äckeldjur, vi skulle typ kolla på hjärnan och massa äckel! och så hade vi kollat på äckel-fästingar i mikroskop oxå samma dag! äckel-No!!)
Verkligen jätte kul! Så då fick typ våran (hemska) lärare damp på mejj och hon ba; nu får du sänka rösten Elvira!!
Jag ba; okej...? omg...
Sen så kom typ erik och ba; buu. så jag typ skrek.
hon ba; Elvira! Nästa gång jag hör dig skrika så får du gå ut! typ skrek hon över alla.
jag ba: men hallå! Han skrämde mej ju.
hon ba; ja, men det var du som skrek.

Så vaddå, om nån försöker mörda dej, och du skriker så din granne vi säger att det är jag) vaknar, då är det dig jag ska bli arg på?! Wtf! Vilken bitch hon är. Jag hatar henne. Hon kan typ få sluta? (a'
Lixom okej? Vad ska jag göra? förlåt för att jag är lättskrämd och du har nån PMS eller nåt? bitch.

puss :**


Borde stå lärare, och så borde det ju vara en gammal tant. men annars är det ju hon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0