oups!! (a'

Typ hejj bloggen!
Första gången jag är hemma sen i morse, så det är därför det vart dålig uppdtaering! men typ min dag;

Först var det lixom skola. Typ okej, jag och wicki var fett flum på typ alla lektioner. Och emil är bäst på att likna oss. hahah, och sen på mattelektionen kunde inte jag ett tal, så då skulle jag räkna på mobilen (våran hemlighet ;) ) hahah, men då fattade jag inte hur man gjorde. Så jag kunde inte räkna på minikräknare eller i huvudet. Matte är inte mitt ämne! Och så var det ju prov. Svarade på alla frågor utom 2 frågor. en på b-språk så hade ju jag (självklart) glömt mappen hemma. Så jag och Josse skulle gå och kopiera, men vi sket i det och skolkade i stället. hhaha, vi hade kul :)

Efter skola typ;
Var jag med Camilla och Vickan. Vi hade fett kul (bilder kommer). Sen så var vi liite med Marissa oxå. Sen drog vi ner till stan och käkade (tack wickan älsk.! :))<3)  Sen efter det så typ drog vi till  Andre. haha, vi hade fett kul! men han var fett osocial. Men vi hade mys ändå, tills hans säng gick sönder :$. hahaha, oups! :'s

Kiss on the lips <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0