påsklov, i taket lyser stjärnorna <3

Hejj!

Har påååååsskkllllooooooov nuuu! :d <3 *happy typ*

Typ inga lektioner i dag! :d
Först var det typ samling i klassrummet, sen äta semlor och dricka saft i rastiis (hihi, rasthallen goes rastiis), sen wollyboll *stavning?* turnering. Min klass kom först, om man vänder på det.(asså sist smartisar ;*) haha, men lixom vi 7:or körde mot typ 8:or och 9:or. fettt niice asså, men vi var ju verkligen the best! haha.
Sen typ "nutidskryss" fast "påskkryss". Fick lixom alla rätt. Tyck att jag är bäst lixom ;)
Sen mat, äckel biffar, äckel sås och äckel ris = usch.
Sist var det... BIO med arbetslaget. Såg på "I taket lyser stjärnorna" :d Den var fett bra för att vara svensk lixom. Typ alla svenska filmer suuger (?!) men den här var bra jue!

Sen så var det marken i går. Så det var därför det inte vart någon uppdatering typ. :)
Köppte en ny foundation (men på lindex, inte marken!!). Men man går ju dit för att typ träffa människor?
gick lixom med wicki och Ebba. Jag var såhär kompis med Ebba när jag var typ liten, och sen så kände hon wicki, så nu är vi kompisar igen! :d<3

puss på alla. särskilt gullungen Linn <3 (:


Nu ska jag äta takos, mums!


Kommentarer
Postat av: linn :)

elVIRA, du är bäst på wollyboll

puss på dej snygging :
<33

2009-04-10 @ 14:35:43
Postat av: antonia

Säger som Linn , finns det någon bättre på vollyboll eller ? :)

2009-04-11 @ 07:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0