saknad.

Hejj!
skola i dag dåe  :'s
Men ni fattar inte hur kul det var att se alla igen. Alla kan ju ta och känna sej saknade :)
Och sen så ska vi få en ny matte lärare, tyvärr, igen -.-
Wtf?!
Jag vill inte ha honom... den snubben stack jue fram en mask i mitt ansikte i dag. Äckel lärare! Jag kommer få IG på alla hans prov, ba för att jag tycker attt han är sämst.
Men tur att vi får honom i 8:an. Men med tanke på att det känns som vi just började 7:an, så är det ju inte längre kvar!

Och så var det någon som snott mitt lås i skolan. Mys (eller nt). Men det var typ ba mitt sudd som va borta.

men nu ska jag ner och hjälpa mormor göra bebis pannkakor (låter mycket gulligare än plättar jue!). hiihi. Vi ska lixom sova här i natt. Jag som har saknat min mjuka säng hela dagen. Min nya favorit möbel. haha. men alla sängar i thailand var ju så hårda!
Svenska sängar är bättre. Iaf min! :)

puss<3

tänk att ha en sån säng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0