sjöjungfru och jossan :d

Hejj!
Sitter här med den gulligaste Jossan.
Ser på 4:an, om shalo *stavning* som bara har ett ben och ingen f*tta. och så är hon sjock. Men annars ser hon nästan ut som en sjöjungfru, men ingen vacker. Nu är hon upprörd, för hon får inte äta "skräpmat" för doctorn.
och kanske dax för den bruttan att fixa brynen? bara ett liitet tips.
Jag menar om jag såg ut som henne, skulle jag åtminstone vilja ha någonting som folk kan säga är snyggt på mig, men jag har ju fått höra några gånger att jag är utseende fixerad oxå. hihi.
men vem sa att det var en dålig sak, att vara utseende fixerad menar jag?

puss.

Shiloh i egen "hög" person.


Kommentarer
Postat av: LoEM

Åh, tack det ska jag! haha..



javisst får du det :)

2009-04-05 @ 15:43:35
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0