the bitch is bak.

Hejsan!
Kom nyss hem.
Mys kväll vart det!;

Först var jag ju med Jossan. Sen kom sötaste vivvi hit, så då drog vi ut.
Vi bestämde oss för att gå till strandkiosken, och då kom mina två babes dit; Tringa och Camilla. Vi hade fett kul, haha, men dom trodde jag hittade på Rock. men det gör jag nt! hihi. Men sen så lyckades jag övertyga dom, hihi.
Sen så satt vi där och pratade, och så ringde wicki. Så hon frågade om jag satt vid strandkiosken, och det gjorde jag jue!
så vi bestämde att hon skulle komma dit. Camillas första kommentar var typ; "håll för öronen, för dom kommer skrika". och hon hade inte fel. hihi.
Sen så gick vi in och satte oss, för Jossans pomfrittallrik hade kommit.
Jag typ ba satt där och väntade på att wicki skulle komma, men det tog typ tid? haha. men vi hade ändå kul, tro inget annat. Men varför skulle vi inte ha det?
Och sen så kom älskling, wicki. haha, omg vad vi skrek! Typ alla som jobbade där glodde. Jag tänkte nästan fråga om deras ögon inte skulle ploppa ur snart? hahahah.
Och sen så typ berättade jag lite om... Rock och den andra, som jag "älskade", hoho.
Men typ fett mys kväll!

Älskar er tjejor! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0