Tila tequila wrs The ikki twins


The ikki twins


Wrs;



Tila Tequila.

Vem kan ha missat nåt av de här programen? eller tja, det är ju samma person, bara det att först hade Tila "a shot at love, with Tila Tequila". Och så valde hon Bobby över Danny, men hennes hjärta vart typ krossat. Så då gjorde dom en ny säsong "a shot at love 2, with tila tequila", Då så valde hon den där tjejen Kristy över Bo. Men hon typ dissa henne o Kristy ba; nej, jag vill inte ha nyckeln. typ när tila redan sagt nejj till Bo. Så jag tycker lixom fett synd om henne!
Sen så går ju första säsongen nu med "the Ikki Twins", eller det är ju tredje allt som allt. Det är lixom vikki och nikki, dom bisexuella(tila var oxå bisexuell) tvilingarna, som jag inte ser skilnad på ?! Som håller på nu på mtw. Eller asså inte Nu utan sesongen går nu, ja , ni fattar.

Så vilken är eran favorit?
jag gillar tila mest ((:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0