usch :s

Goodmooorgoon blooggen!
Typ drömde skit läskigt i går, eller i natt då.
Först var det en man som försökte mördade mejj typ flera gånger, han typ sa att han var min gammelmorfar som kommit tillbaka för att döda mejj? (han är död ) men det var det ju lixom nt, för gammelmorfar var ju vit, och han var svart, och typ 20 år? så jag vart typ skit sur på honom och gick därifrån, vi var jue lixom på en gata i Thailand, och jag typ bodde där jue! så han sprang efter mejj, så jag hoppade in i en taxi (en svensk typ?) så vi körde i väg, men när han vände chaufören vände sejj om, var det mannen som ville mörda mig, igen!
Han typ böjde sig mot mig med en kniv, så jag hoppade ur bilen i farten. (jag var typ odödlig eller nåt, jag kunde bara dö om man styckade mig, och tvättade min kropp i tvättmaskin, men huvudet skulle man lägga i en kompis handfat) så jag började gå, men typ kände mejj iaktagen eller förföljd eller vad det heter. Så jag vände mig om, och då går mannen där. Hans ögon var typ blodsprängda, han hade rakad skalle så man typ såg blodkärlen och sen så hade han inga läppar, typ han hade skärtav dom eller nåt. så jag började springa, jag typ kom till en lägenhet, i källaren med massa tvättmaskiner. Sen så kom mannen han ba; om jag inte får döda dig dödar jag din familj!
Jag ba; hur vet du vilka dom är?!
Han ba; jag vet allt, jag vet att din syster 14, din bror 16, din mamma och pappa bor...
blablabla, han typ berättade allt om dom. och så kunde han typ läsa mina tankar.
Sen så tog han fram en kniv och typ började skära mig i delar, men det typ kändes inte? så la han mig i tvättmaskinen (jag var typ med där, i drömen, men ingen typ visste om mejj?)
sen så la han ner mit huvud i en kasse från maxi (?!) och så la han mig i Tringas handfat. Så Tringa började typ skrika när hon hittade mitt huvud och så slog hon fel nummer, så hon kom föst till systembolaget, sen Maxi, netto och typ massa sjuka stället. sen så slog hon nåt mer, och sen vaknade jag.

Usch, läskiga drömmar är inte roliga.
ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0