2 kondomer och 2 graviditetstest!

Hejsan!
Ny vecka, vilket betyder att zebra-uppsatsen ska vara klar och vi ska ha So prov på fredag! :'s
Tyck synd om mig? haha. Tänkt på att jag bara går i 7:an ;)
Men ledsen för att jag inte uppdaerade försän nu, och jag vet att jag slutade vid 3!
Men först stannade vi på läxläsning, sen tog det sin "lilla" tid att gå hem.

Aja, här kommer dagen;
 spanska -  Jaa du... Satt med wicki, tringa och pao <333 Och vet ni vad en av tjejerna hade fått av sin låsas pappa (eller vad det heter) jo, 2 graviditetstest *stavning?* och 2 kondomer! hahahaha. För hon har ju träffat en kille som hon säger bara är hennes kompis. Men det tror inte jag ;)

Matte - Vi fick typ ett papper med vinklar och bajs. Och jag lärde mig (äännttlliiggeenn!!!) att mäta med en vinkelskiva eller vad det heter, glömde ju vad det hette bar för det ! xd

kör - Ni vet, jag är ju med i kören. Mest i hopp om att ibland inte behöva vara med på No:n och b-språket! men vi typ... sjöng? och sånt :)

lunch -
typ 2 chickennuggets *stavning* liite ris och liite sås. Det var äckelmat i dag! Sen så hade vi ju bråtom till museumet!!

bild - Vi skulle till et bildmuseum, men vi skulle ta oss dit själva. Så jag och wicki gick och lyssnade på musik och typ bara flamsade oss. Och då var det massa folk som började skrika fjortis till oss? inga som vi kände, men ändå!
Jag är ingen fjortis! :O Men sen så kom vi dit, och så pratade han gubben, och jag var på typ flamshumör. Så jag bara "råkade" butta in erik i wicki. Sen så sa alla att erik satt på wicki bakifrån. Jag skrattade så jag grät. haha.!


No - Hihi, vi kom typ försent :$ jag vet, inte bra. men hallå, det var ju kul att gå!
Sen så pratade vi först om delfiner och sånt. Sen så hade vi bara allmänt med trååååk!!


Nu efter skolan var det ju ll, sen har jag vart nere på stan och köppt skor och tuggumin. Haha, jag har blivit beroende av tuggumi ju! mums.

Ni får snart bild på mina nya skor. Ska bara ladda över!


puss <33

Visst ni att vi har sånna här delfiner (tumlare) i sverige? haha, det visste inte jag!

Dom här är sötare, men det tyckte inte våran lärare! ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0