20 vrs 40

Godmorgon!
Vaknade nyss, sitter i sängen nu och ser på tv:n. Men kommer ju inte i håg vad jag ser på! ;'s Handlar om en kille, en tennisspelare eller nåt, som inte vet om han vill ha en tjej som är 20 eller 40?
så då har han typ ett sånt här program dör han ska dejta dom, fast dom vet inte att det finns 40:åringar också och 40:åringarna vet inget om 20:åringarna! Men tror dom skulle få "träffas" i dag...
Men om man är... vad var han? 25? vad väljer man, en på ungefär 20 eller en på över 40?
hahah, ja vet vad jag skulle välja, och det är inte dom "gammmmmmmmmla". hahahahahah.
Hmm... Får se vad som händer i dag... Vill åka till farmor och dom, hon sa ju att jag skulle få massa saker när vi kom dit (a'
men hon har säkert glömt bort den, haha, och så måste jag ju dit och ta kort, åt er babes!!!! JAg suuger värkligen på att komma i håg att ta kort, men jag ska försöka bli bättre!


Kommentarer
Postat av: chennie

kolla in min blogg

och kommentera gärna :D

2009-02-15 @ 11:06:43
URL: http://oneofthese.blogg.se/
Postat av: ohdarling

Åh, det har jag sett på förut! :D Superspännande!

2009-02-16 @ 16:38:49
URL: http://ohdarling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0