äckel teater!

Hejj!

Kom nyss hem från teatern... Jätte kul... och äckligt!
hahah.

Försy fick alla ett mess med "vi ska vara på brodgrådshallen" eller nåt sånt. Men vi fick ändå inte vara dör, så vi fick vara på bibloteket!

Vi spelade massa teater, såklart, och valde manus som linnea ska beställa hem. Sen i slutet skulle man gå upp ,om man ville vara med, på "scenen" och spela upp ´den äckligaste scenen man kom på! Och vet ni?
Min grupp vann! ;d

Sen efter teatern (skrev nästan skolan ju!) så gick jag, wicki, pao, tringa, laura och emelie pungråtta till pressbyrån. haha, vi skrerk och massa, så hon i affären hade hört oss och kollade jätte konstigt på oss som vi skulle slå sönder hela affären om hon inte såg oss. hahaha.

Sen så hade just wickis pappa släppt av mig, så kom en kompis till tringas kompis (eller tja, en kille, som hon är på "G" på) så jag "råkade" skrika då... hhahaa. Tringa vart jätte sur. Men sen fick hon en puss på kinde, och då vart hon glad. hahahah.

puss <3


Kommentarer
Postat av: juddi

gå in :O

www.welovetv.blogg.se

www.welovetv.blogg.se

www.welovetv.blogg.se

2009-02-17 @ 19:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0