förlåt typ?

Lixom typ 90 av 100 inlägg på den här bloggen börjar med förlåt eller sorry! haha. Men bara för att jag inte alltid pallar uppdatera? haha.

Jo, men i går så var jag typ inte hemma? och sen kom jag inte hem försän 2 eller halv 2  på kvällen, så duschade jag och så pallade jag inte skriva. Och i dag har jag vart i kyrkan, hade värsta dramat som jag var med i (a' Och sen har jag vart med en kompis! <33

Men guud vad kul det var! Jag och massa åkte till karlstad. Vilka söta killar det var där! jag skojar inte. Haha, sen skulle jossan säga hej till en, men han typ stack? :/ haha, Han kanske tyckte att det vart försent? jossan sa att han var 13, men jag tror han var typ 12 eller nåt! haha. Sen så var det en annan kille, så stod jag och jossan i trappan, så kom det en kille och ställde sig på typ en balkong eller nåt. Haha, jag ba peka och sa oj! guud vad piinsamt!
Sen så skulle jag typ läsa en meny, jag hade inte glasögonen på mig, så jag fick ju typ vara värsta koncentrerad eller nåt! Så kom det fram en kille och skulle hälsa, ta i hand och shit. Och jag märkte ingen. Så jossan fick typ vifta med handen framför mina ögon för att jag skulle fatta?! Usch! :s
Sen så gick jag och alla andra runt och sa fjortis till alla! haha. Sen så började en tjej kalla mig fjortis (?!) så det hållde inte jag med om. haha. haha, sen så började alla andra också säga att jag var fjortis, så då vart jag typ sur. haha, så då sa jag nåt (komemr inte i håg?) och så sa vi att josse var fjortis. mohahaha.

kuul helg!!!! <333




Ps; svar till anna; haha, nej. Jag brukar bara gå in och kolla runt lite på blondinbellas blogg i bland om jag har tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0