fredag den 13:de!!

Hallojsan!
Förlåt, förlåt, förlåt för den hemska uppdateringen!
Men det har vart massa läxor, och i går kom jag hem sent, jag var ju i säffsen med arbetslaget och åkte skidor! massa kul. Fast ramlade i liften, och så var det en kille där. Han har gått i min klass, och han har jag vart typ tms med :'$ haha, oxh han log och vinkade, när jag åkte svarta baken! (a'



Jo, men typ sveriges sämsta start på skoldagen i dag då? när vi kommit till skolan och allt det skulle ju jag öppna mitt skåp, och då hade någon (vet ju absolut inte vem det är! *host host*, eftersom hon har en sån "vanlig" handstil *ironi*) skrivit att jag avr en fet jävla bitch, och att jag är ful.
Seriöst typ?! så omoget. Vi har typ bårkat massa och shit. Men vem är det som är ful?! Hon ser ju ut som en fågelskrämma, eller typ som en fågelskrämme- wanna be emo, eller nåt sånt! man man pisar på sig av skratt i stället för att bli räddd! hahahha. Usch, henne gillar vi inte, hon kan gå och ta sig någonstans! ;) hihi.

Jo, men sen så fick vi alla hjärtans dag kort också. Fick typ 3 stycken! Alla andra fick typ 1 eller 2? hahahah.
Sen så har det bara varit seriöst tråkigt to day!!
Eller Marie, min bebe, fyller år i dag! Grattis stumpan! <3333 (a''
Sen så har jag typ skrivit en dikt på spanskan i dag, men kommer inte i håg den :$

Men gud, nu fick jag hicka, för typ 3:dje gången i dag!
Men kan ingenting kul hända snart? jo, jag vet vad jag ska göra nu!

Puss <33


Vilken passande bild, med tanke på att tönten spelar fiol också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0