glad alla hjärtans dag!!!

Puss på alla hjärtans dag gullunge!! <33
hihi.
Min alla hjärtans dag- dag började med att vakna, fixa mig och sist bli hämtad av mormor klockan 8 (:s)för jag skulle ju jobba i dag också! På seconhand, så kom dit nån gång om ni har tråkigt! hahaha.
Men man blir typ lortig på händerna av att jobba där. Äckligt!
haha.
Nu sitter jag här hos mormor och morfar och bloggar. men det kanske ni förstår, att jag blogagr? ;)
Inget nyss om mormor och morfars katt heller... Ni vet, morfar vart ju allergisk, så dom fick lämna bort den! :'(
Men sen s¨typ rymde den för en vecka sen eller nåt? och dom flyttade den 3 mil härifrån. Så vem vet, han kanske är på väg? det hoppas vi tycker jag! (aa' (y'
Det är ju därför det jag gillar innekatter mest hörrni! ;) mihihihi
Sen får vi se vad som händer i dag... Tänkte kolla en sak med bloggen nu, sen tänkte jag leta upp det senaste gossip åt er. Men vi får se... Först måste jag ju kolla alla blogagr jag följer genom bloglovin!! Hade ju typ någonting kvar på 20 från i går...
Ni kan följa min blogg här! :)
 
puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0