hejdå trysil :(

Hej!
Kom nyss hem, sa hej till alla, tog med mig en macka och en muffins upp och nu sitter jag här och bloggar!

Gud, har hänt skit mycket roligt! Inget tråkigt?
men asså, vart ska jag börja? :)
typ... jag har sett skit heeta killar! :) ni skulle vart där tjejer!! ;)
Typ i dag så åkte jag och sötnosan jossan i skogen, så gick det lixom liite snabbt, så jag tog tag i ett träd så jag inte skulle ramla (igen), och då kom det en liten tjej och frågade varför jag kramade ett träd. haha!

Sen så typ var jag och moa på toa, sen så började vi skvätta vatten på varandra (haha, vi var lixom ganska trötta), då kom det en tant bakom mig, så jag lixom duckade, så allt vatten kom på henne!
Hon vat typ skit sur, så jag och moa sprang ut därifrån!

En sista sak, som hände i dag! jag, moa och jossan hade just gått av sexstols liften, sen kom jacob, samuel och oscar, så buttade jacob (tror jag) in mig i moa och jossan, så vi ramlade i hop i en hög typ där man ska gå av. Så vi låg och skrattade. Så kom det en tant som pratade med en gubbe, hon ba; "men oj, nu hamnade vi i vägen här! Precis som ni ligger!" Sa hon till oss. haha, jag vart typ sur och skrek tillbaka. hahah.

Men nu ska jag kolla runt liite, måste ju se om jag missat något! ;)

kiss <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det var jacob som buttade dej snyggt gjort1;P

2009-02-28 @ 16:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0