idiot -.-

Kommer ni i håg att det var en tjej som hade kallat mig för bitch och shit?
jo, men jag hade ju såklart skrivit om det på bdb (hahahah) och tro ni inte hon hade kommenterat "gu va taskigt! "
Men gud, snälla nån! Fattar hon inte att jag vet att det var hon?!
alla är ju inte lika dumma som hon själv.
Usch.
Hon kan gå och käka sitt snor (i 6:an satt hon och gjorde det på lektionerna, och jag trodde jag skulle spy! hon kanske fortfarande gör det?!) och göra vad som helst! bara hon hålelr sig borta från mig!
För´jag gillar inte henne, kan hon inte bara fatta det?! är det såå svårt?!?!
Hon sa att hon skulle flytta, snälla, flytta riktigt, riktigt långt bort, så vi inte känner hur du stinker, för du inte duschat på en vecka?!
Du har seriösa problem tjejen! (eller vad du nu är...) snackar skit om alla, inte konstigt att du är mobbad? kanske dax att fatta det nu? växa upp?


Hahah, oups, vart så sur så jag kunde inte sluta skriva, och snart säger jag väll vem hon är, då säger hon till lärarna och rektorn och polisanmäler mig och skit!
jag skulle ha polisanmält henne förresten när jag kunde... Hon skrev typ "eleviira karas är ingenting att lita på, hon ba ljuger" och massa shit. Men vem är det som ljuger?! vem är det som är mobbad?! jo, det är hon.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejsan! Jovisst skulle jag kunna fixa en rosa bakgrund till dig :) Inga problem! Jag har tagit bort dina uppgifter så du får skicka dem igen :)

2009-02-14 @ 14:57:27
URL: http://emelielydig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0