i'm lööving y'a!!!!

Hejsan!
Tack så jätte mkt för alla kommentarer! jag hann ju tyvärr inte blogga i går, så jag vart lixom skit glad när alla kommentarer bara var där! och inte bara "reklam" komentarer, utan "riktiga" kommentarer! :d :d :d
Tack!!! Jag har dom bästa läsarna i välrden! sötnosar!! Hoppas ni gillar min blogg med! :)

Men vet ni? jag ska få nya bågar till mina glasögon. blir ett par svarta tror jag :) en vad tror ni? kommer det bli snyggt? :) Och jag hade fått sämre syn *stavning*!! Jag som trodde jag fått bättre ! Men jag får iaf nya, och det gillar vi!!

Men jag ska bara ner och käka nu... Sen så ska jag blogga liite om dagen tänkte jag. Och så får vi inte glömma "the gossip" Jag fick tips på en sida med kissies (som i bloggerskan som ligger 2:a) och hennes pojkvän. Och han är inte särskilt snygg kan jag säga! Eller han är ju inte ful heller, men av henne trodde jag typ det skulle vara värsta modellen! ;o

Sakna mig inte för mycket! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0