jag är hemma.

Halojsan!
Kom nyss hem från skolan. haha, har skrattat så mycket så jag har ont i magen! :'s

B-språk -
Haha, tro det eller ej, jag fick faktiskt något gjort den här lektionen! men carina skrämde mig. igen! :o :s

Matte -
MOhahah. vi lyckades tjata så mycket så vi fick gå upp till gläntan! haha. Men typ satt bara och skrattade. Och så skulle josse förklara hur man hade en trekant typ, så det är en bild på bordet av det! haha.

Möjligheternas tid - jag läste typ ut min bok. Så jag tog med mej wicki så hämtade jag en ny som marie säger är jätte bra. Men sen så skulle jag säga vilken bok, och så sa jag fel, så vi letade typ hela lektionen efter en bok sm inte fans?! haha. Sen så sa wicki typ att den inte hette så, så då hittade vi rätt.

lunch - Äckel mat :s Typ fisk. fett med snusk.

bild - Skulle måla typ "proptotioner" *stavning?* på människan eller nåt? haha.

No - Jag fortsatte med zebrorna. Men sen sa våran lärare att inte zebror stavas med z?! men jo! det gör det.
Sen sa hon att inte mina ko-djur finns? men hallå?! kan ingen berätta vad en ko är om det inte är ett kodjur?!


puss <33

Ser ni?! ett kodjur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0