jag vill!

Vet alla sötnosar därute vad jag vill?
jo, jag vill åka till karlstad och shoppa! shoppa shoppa shoppa! kläder, smink och allt! haha. mobbas nt :d. ba för ja vart på shopping humör! haha. Och så vill jag till ikea. Mohahah. Köpte typ gräs där för några veckor sedan? jo, och nu är det helt dött typ! Fast det kanske är för jag lyckades riva ner min rullgardin i går så den landade på stackars blommen eller för att den är törstig. Men tror ni man kan lämna tillbaka den? (a'

Och så vill jag ha helg! och åka till karlstad igen! haha. JAg vill mycket, jag vet! Har fårr höra det några ggr... ;) Haha, men det är Cm i dag! (Y) Och så såg jag att GG börjar på söndag klocan 7.Bara  Måste se! haha. ElviZ lööves det! mohahah. Saknar frida ggr2 och hennes gäng och alla andra också! :)<33 Var såå kul när dom var här i helgen! haha. Och så snygga killar. Snygga killar gillar vi!
Haha. För en vecka sen, då när det var CM sist vet ni, då såhär hade jag precis somnat. Och så typ drömde jag om det som hände då, så fick jag ett mess och jag typ flög för jag vart så rädd så jag slog nästan huvudet i taket! haha. Ba för jag är skolans mest lättskrämda människa!


Usch. Har prov i spanska snart. Men vet typ inte när eller i vad?! wicki får hjälpa mej (y'


Asså ni får hurssäkta det ovärdiga innlägget! MEn jag vart bloggsugen! haha.

kiss on the lips (K)

Kommentarer
Postat av: madde

shoppa åååh! Ilove it!

ha en bra kväll :)

2009-02-05 @ 20:44:46
URL: http://madduh.blogg.se/
Postat av: Hertiginnan Anne von Porat

jag har varit i karlstad

en fin stad

2009-02-05 @ 20:47:49
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: MOWLSTON

Hejhej!

Jag har nyss börjat blogga här på blogg.se och jag förstår inte riktigt hur man sätter in en egen header, jag har såklart gått in på designadinblogg.se men jag förstår tyvärr inte :/ Skulle vara riktigt tacksam om du skulle vilja berätta hur man gör :)



Tack i förhand!

2009-02-05 @ 20:52:19
URL: http://mowlston.blogg.se/
Postat av: Malin

Välkommen in och titta i min portfolio! =)

2009-02-05 @ 21:05:09
URL: http://malinlovenborg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0