Nu ska det bloggas!

Hejsan!
haha, förrut när jag vaknade hade jag fått massa med SMS om varför jag inte bloggade i går?
Jo, för jag hade lovat morfar att först jobba på seconhand, för det var lite med folk. Sen så kom vivvi dit (till SH) och sen så följde jag med henne hem efter att jag "jobbat" klart. Det var faktiskt kul att "jobba" där. Och sen så var det en tjej, hon hade en skit snygg väska! jag skojar inte! haha, jag vart nästan lite avis! Kanske finns såna i thailand? (a' Sen så följde jag med vivvi hem Massa flum! <333 Och sen så åkte vi till kyrkan. Gud, kan ,man verkligen ha så tråkigt?!?! men vi åkte mest dit för att vib skulle hem till Lovisa sen och se på melodifestivalen! Det var typ nån kille i kyrkan, och vi ba satt och sjöng?! och jag hade ju inte glasögonen på mig, så jag visste ju inte vad vi skulle sjunge heller! det började vid typ 6 och slutade vid halv 8...
Sen så gick jag, elin och vivvi med Lovisa hem. Vi såg på melodifestivalen och käkade chokladmuffins, godis (eller jag käkade inte godis, men dom andra) och chips. Sen så drack vi typ mjölk,vatten och saft. haha, mums!
Så hade jag och vivvi värsta diskutionen och det heter äta eller käka. Jag säger käka, men hon säger äta. Vad säger ni? :)
Sen så åkte alla hem. Fast jag stannade och såg på brotskod försvunen med Lovisa. haha, kul var det! :)<33

I dag vet jag inte vad som händer... Vi får se! :)
Tänkte köra en liten utvärdering om artisterna sen... Och så har jag fåttfrågan om jag läser blondinbellas eller mogis blogg... igen! men nej, jag läser bara blondinbellas om jag har riktigt trååk!
puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0