om en pojke...

Hellu bebes! :)<3
Kom nyss ut ur duschen. och nu ser jag på "om en pojke" eller vad den hette, på 3:an.
hihi.
Sen så var det typ fett kul hoss Lovisa! typ jag, elin, en annan elin, moa, josse, vivvi och såklart lovisa var jue där! :)<3
Shiit vad kul! :)
MEn hahah, jossan berättade massa piinsamma saker om mig till alla :$ Usch, piinsamt.
Sen så hade moa snuttan vart inne och kollat min blogg. haha, hon berättade om massa gamla inlägg som jag knappt kommer i håg att jag skrivit. hihi.
Men nu ska jag packa ner det sista, och så ta fram kläder.
Det ska bli ett svart linne, en stor tjock lila munkjacka med blommor och ett par gråa mjukisar. hihi, sen skulle man ju bara hitta dom också!
Sen så var det ju bara det där vad man ska ha med sig i bussen också? hm...
Det får vi fundera över.
Komma med några förslag? (a'

god night! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0