Omg! Bilder på en blåslagen Rihanna!!


Ser ni?!?!
Usch, känner mig elak nu... är ju hennes 21 års dag i dag, och jag visar sånna här bilder?
Men vi kan visa en "fin" bild på henne sen, det förtjänat hon. Stackaren.
Och bilderna är ju från en människa "innifrån". Alltså från polisen.

VIsste ni att jag vart "beroende" av henne, eller tja, av hennes musik. Och förra gången vi var i thailand inna "olyckan" hände (mamma och kajsa ramlade av elefanten) så köpte jag hennes skiva för 100 bath. Typ 20 svenska kronor.

Fast vet ni?! Jag tycker fortfarande Chris gubben är söt!
OMG! Bilder på en blåslagen Rihanna har läckt!
Fast kanske inte just på den här bilden... ;)

Kommentarer
Postat av: MOWLSTON

Tack så jättemycket!!! :D Vill inte vara tjatig men eftersom att du är så duktig, så skulle jag vilja fråga en sista fråga:

Hur flyttar jag in bilderna jag lägger in närmre menyraden så att hela bilden syns, eller måste jag göra hela bloggen bredare? Om de måste va bredare, vart ändrar jag det då?



Oj, nu blev det en massa frågor, förlåt :/ Förstörde min bloggdesign totalt & nu måste allt bli rätt igen.

2009-02-20 @ 21:26:45
URL: http://mowlston.blogg.se/
Postat av: JnLmodels

sv: Härligt , har lagt till dig nu :D , tack förrestne :D

2009-02-20 @ 22:49:24
URL: http://jnlmodels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0