oups!

hihi, kom på att jag lovade berätta om dagen :)

Idrott -
Jo, som ni säkert redan vet, så gjorde först killarna så och tjejerna si. hahaha. Men iaf, så hade vi tjejer redskapsgymnastik. Och så skulle man "svanka" på ringarna, så jag fick skit ont i ryggen! Så sen när vi skulle spela basket satt wicki och masserade min rygg. haha :)

svenska -
Vi ska typ börja med nåt läsproject eller hur det stavas, så vi fick typ välja bok. Och först ville jag ha "i taket lysser stjärnorna" som typ nästan alla ndra också ville ha, så den fick ju inte jag, för jag fick ingen prick på min lapp. hahaha. Sen så ville jag ha en annan, men den fick jag inte heller! men sen så sa maria att hon skulle fixa det. Sen så kom det typ en tjej som gått ut 9:an på min skola förra året och sa hej.

No - Måste jag ens säga att jag inte gillar't?! usch! trååk! Tvingade wicki att klia mig på ryggen, så jag var typ skit röd! Vilket inte var så snyggt när jag hade en grön tunika som vill visa hela min rygg hela tiden!

Lunch - Pan pizza. Satt med sötnosarna wicki, milla och marie <3 Hihi. typ fettma kul!

So - Vi pluggade till provet vi ska ha tills i morgon tills jag tröttnade på det och så satt vi och snackade i stället.

matte - Hihi, satt i ett litet rum med brudarna. Får man verkligen ha så kul? men det var faktiskt roligare på nästa lektion (eng) hihi. Men vi skulle göra 8 uppgifter på 55 minuter. Men eftersom vi snackade så mycket vart det bara 7. haha.
Och så ringde vi till en kille som milla typ känner eller nåt? och så började vi sncka bröst så då frågade jag om han gillade bröst, så då skrattade alla. haha. Sen så frågade jag om han var en bonde, men det ville han inte svara på. hahahaha.

Engelska - Jag och brudarna satt i rummet, igen. Först var alla seriöst så himla osociala, så då tog jag fra mobilen och tog några kort, och vips så vart alla lika sociala som mig! ;) mihihii. Och nu har jag ju en ny bakgrund med mig och wicki, på min nya mobil! kan kanske fixa en bild sen!


kiss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0