planer för kvällen;

Ja du.. Tror inte jag hinner blogga någonting mer nu!
ska fixa lite saker här nu!

- plugga! Har lixom prov i morgon i SO, och så måste jag plugga spanska! Min lärare sa typ till mig att jag inte skulle klara det annars?
- Fixa ögonbrynen. hahah. Men det är ett måste nu!
- duscha.
- ta fram kläder tills i morgon.
-packa upp gympa kläderna.
- Plugga ännu mer!!
- och liite mer pluggande.
- soova.

Hm, börjar tro att jag fått "trött-syndrom", för jag är alltid trött!
Men vi får se hur det blir, om jag bloggar nåt sen! kanske liite där emllan pluggandet. aja,

massa elviz-chärlek på er så länge! :))<33


Uppdate;
Oups, fixade ansiktsmasken och så fastande jag framför criminal Minds. Kanske ska fixa en apelsin också? så gott. :)

God night!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0