R.I.P Mobilen!

Usch!
Min mobil dog i går...
Vill någon komma på begravningen? ;)
Och nu har jag Sveriges hemskaste mobil! Seg, ingen camera eller ens blåtand. Och det är mammas gamla tillochmed! :'$
Och jag rörde den ju inte ens!
Jag laddade över bilderna till datorn, tog ut sladden så som man ska göra, gick ner och när jag kom upp var "mobilskärmen" helt svart. Så jag stängde av den och allt, men den vart typ vit, sen svart i gen!
Och jag har ju inte ens haft den i 1 år! Dålig Kvalite !:O
Och det gillar vi inte...
Och kvittot är ju borta också? great!
Men jag vill iaf ha en Sony Ericsson K77oi nu. haha, så snygg! Och jag kan fram till att jag faktiskt har tillräckilgt mycket pengar för att köpa den... Men vi får se!



R.I.P <333

Kommentarer
Postat av: Missextra

Usch! Aldrig kul när mobilen dör! Själv tappade jag min förra i havet:P

2009-02-18 @ 21:53:36
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0