snabb uppdtareing från hemma hos mormor och morfar!

Så, tänkte bara uppdatera er lite om vad som hänt, så jag slipper göra världens längsta i kväll, nu när det är gossip girl och allt! ;)
Aja, men först åkte vi ju hit (mormor och morfar) och då var elin, henrik, Elias och Felicia här! Så det var kul... Sen så käkade vi. Vi käkade typ "smörgåsmat" som vi döppt det till! hahaha. Sen så gick jag och kajsa med Elias och Felicia till pulkabaken. haha. Kul!
Sen när vi kom tbx så fikade vi, och nu sitter jag här och lyssnar på lady gaga med en dansande Elias bredvid mig och så pratar jag i telefon. Vissa kan ju göra många saker samtidigt ;) hihi
Och sån kanske jag och Elin ska slinga håret nån dag... Tror ni om blonda slingor på mig? :) aja, vi får se!

kiss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0