Tack :d

Tjoo!
Tack för att ni kommenterar (a' kommentarer gillar vi! (y' var 40 st som hade kollat min blogg i går... fick ett tips om hur man tjänar pengar på bloggen också, så jag tänkte kolla upp det nu! :)

Dagen var väll... ok? haha.

Lässtund - Läser typ nån bok som heter "spöket på nätet" som verkligen suger fett! Marie sa ju att den skulle vara bra... Men ursch, den tycker jag att jag ska dissa snart!

Musik - Vi ska såhär ta fakta om någon artist eller grupp eller nåt. Så då valde jag och wicki Britney Spears. Lixom, det borde finnas massa fakta om henne tycker man ju? jo, så då gick vi upp till gläntan för dom har ju datorer där. Och bosse var där (y' Sen typ så fick jag och wicki en varsin chokladboll av bosse för han sa att vi var dagens sista "gäster"

Lunch - Spagetti och köttfärsås. Den smakade... Konstigt. haha.

Matte - Jag, Marie, Camilla och Wicki satt i arbetslagets sälskapsrum. haha, guud vad kul vi hade!

B-språk - Spelade spel. hahahahah. Jag förlorade första gången, så då vart jag sur så jag var domare eller nåt! haha.


Typ massa flum! x'd

Fortsätt kommentera, för det gillar vi (a'

puss <33


hahahahaha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0