Trååk helg?

Hejsan!
Tro det eller ej, men min helg kommer vara nog ganska tråkig!
Måste packa (ska ju till Tryssil med alla snyggingar på söndag!! ;d<3) och så måste jag plugga spanska, har ju prov den veckan efter sportlovet! Och min lärare sa typ att jag inte kommer klara det om jag inte pluggar? bitch...
Hon skulle bara veta vad jag har för bild på henne i mobilen... hahaha. Då skulle jag nog få MVG om jag visade henne den... mohahah. Vad elak jag är ;s
Ja, men det är typ så min helg kommer se ut? och så ska jag plugga matte också, det får vi inte glöma. Viktigt viktigt!
Men nu ska jag ge mig ut i bloggvärlden och bara vara avundsjuk på alla som har fler läsare än mig! ;)

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0