typ dax att uppdatera nu eller vad?

Tjena!
Kommer inte i håg om jag uppdaetrade i tisdags? men det gjorde jag väll? eller?
aja, men jag hann verkligen inte uppdatera i går! Tog 1000 år att gå hem kanske för vi gick åt andra hållet först för att köpa kakor? eller för att vi hade 1000000 kilo med läxor, så nu håller min väska på att gå sönder! Great! skulle inte bli förvånad?
jo, och så gjorde jag ju såklart läxorna och shit! Pluggade ju som en ganling, hade ju proov i dag! :S

M
en i dag;

Gympa - Jag och wicki var typ dom första som var där? jo, men iaf så hade valle sagt att vi skulle stå på huvudet och händerna i dag (:s) Så wicki skulle lärar mig det i omköädningsrummet, så skulle hon hålla i mina ben, men sen så typ gjorde jag någonting konstigt, så hon släppte mina ben, och jag ralmlade typ. Det gjorde fett med ont typ! Så gick vi ju såklart ut till "gympaslaen" och så sprang jag runt och sa att jag hade fått hjärnskakning! haha. sen skulle alla killarna hålla på med dom där ringarna som brukar hänga i taket som ma kan ta ner i taket på gympa saler, så alla tjejer gjorde inget spec.
Sen var det ju våran tur att hålla på med ringarna, så jag har typ små sår i händerna som gör skit ont!

svenska - Man fick typ välja vad man ville göra. Så jag och wicki gick in i arbetslagets sälskapsrum och pluggade lite till eng-provet. Så fick jag tbx min ledighetslapp också. Och jag fick ledigt! :d sen så typ lyssnade vi på massa musik och hade skit kul! (kan ladda upp musikvideor sen på dom låtarna vi lyssnade på? var ganska många, men vem sa att jag skulle hitta alla?)

no - Satt mest och sjafsade och snackade. haha. Sen så gick dom 10 sista minuterna åt till att få läraren att låta oss gå tidigare. Fick gå 1 minut innan vi slutade faktiskt!

lunch - Usch! Satt med wicki. Var typ tomatsås, kyckling och ris. :s Sen kom elin, amanda och emma och satte sig hos oss. haha.

Matte - Gjorde typ 3 uppgifter? eller typ 4 eller 5? haha. Jag pallade inte det i dag!

Engelska - proooooooovvvv!!!!!! usch! fick typ hjärnsläpp? som vanligt asså -.-


haha, visst var jag duktig i dag i skolan? ;)

Jo, btw: det är såhär en jätte söt kille jag messar med typ massa? och alla tror han är min kille, men det är han inte. så alla tror typ jag har en kille i rimforsa nu! skit kul! -.- (som jag inte har)


kiss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0