äääääntligen hemma!

Hellu!

I dag är det ju måndag! Är det bara jag som tycker att veckorna typ flyger i väg?! redan ny vecka ju!

Spanska - Haha, vi satt mest och snackade? och pluggad, ni vet,jag har ju läxa tills i morgon!
Jo, och så frågade en kompis våran lärare vad snopp var på spanska, men det ville hon inte lära oss, så hon gav oss en ordbok så vi fick leta upp det själva i stället. Haha! Typ samma sak, hon kunde ju lika gärna ha sagt det?

Matte - Jag och wicki satt inte i det lilla rummet som "hör till" vårat klassrum. Omg vad flum vi var! haha. Och sen gick vi lite crazy på mobil camerorna. haha! Tog säkert flera miljoner kort nät vi gjorde miner och sånt, ni vet? eller, wicki och jag tog kort på mig, mest iaf! haha. Sen kom erik in, haha, vet inte varför? så då typ skrattade vi ännu mer, me sen så gick han ut igen. Så då vart jag och wicki fotografer igen! haha.

Möjligheternas tid - Jag läste. Är på typ näst sista sidan? hihi. Sen så fick vi la nusch tidigare, för det var ju kör. Jag är mest med för att någon gång kanske man har turen att slippa no:n någon gång? (a'

Lunch -
Vart lite chilli korn carne *stavning?* och en macka. Satt med wicki, madde, johanna och Antonia. haha, det var kul! (y'

kör -
Haha, våran "lärare" sjöng typ fel? haha, bra "lärare" mihihi. Sjungde typ 2 abba låtar, jonas brothers och typ fler?

bild - Vi skulle målla manga fejs, en kille och en brutta. Min brutta vart hemsk, me killen, han vart heet! haha! i hop växta ögonbryn, hår som såg ut som en av mina lärare(=snuusk!) och skägg i typ hela fejan. fett med het han vart!

No - Vi typ läste i en bok, om massa urdjur och shit! Sen kollade vi i mikroskop (eller vad det heter?) på typ ni vet sånt här äkligt, brunt vatten med massa äkliga, små kryp i? jo, och så var det typ amöbor och sånt. Usch! Jag gillar inte vatten lika mycket nu! :O

LL -
Haha, pluggade NO och drack te (Y)


På bilden; amöba! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0