äntligen

Halloj.
Äntligen funkar blogg.se. Har inte kunnat logga in förssän nu! eller hela datron har ju vart seg. kunde inte ens logga in på msn? :O
Så jag fick starta om datorn innan jag fick riktig damp på den. hihi.
Så, i dag var jag ju såklart i skolan :S
Haha, alla ba; va var du för sjuk?
ja ba; magsjukan.
Dom typ backa undan, ja ba;
fast jag stannade hemma i 2 dager ien helg för att kolla så jag var frisk.  
Sen så levde alla lyckliga i alla sina dagar (a' haha!


B-språk - Jag och wicki fick ett varsitt klock papper, för dom andra hade redan gjort det. Sen så typ satt vi och gjorde det. Sen så började våran lärare skrika och shit på killarna :O Typ att dom aldrig kan vara tysta och att hon borde hämta extra hjälp till dom. Jag och wicki börjar seriöst fundera på att gå och snacka med rektorn om att byta lärare? Och man fattar typ inte vad hon menar i bland? eller ofta då...

Matte - Jag, wicki, linn och johanna gick upp till gläntan. Och vi har typ dissat bråk och börjat med geometri! :O och sen ska vi ha han nya läraren typ "för alltid"? haha, det suger verkligen fett mycket att vara sjuk!! missar allt? träffar ingen?
men man får ju sova! :) och det gillar vi (Y)

Mörjligheternas tid -
Först skulle jag läsa, men sen fick jag något häfte av maria om det vi gör i so:n, så jag pluggade liite, det är tills i morgon :'S Fast jag och wicki satt mest och flamsade, hihi.

Lunch - Satt med wicki, marie och milla (a' Marie och wicki älskar korv ;) hihi. Fast jag och wicki satt oss mest där för det var en fett jobbig människa som stod och väntade på oss! :S haha! Men det funkade ju! ;)
Sen så var det hål timme, ingen bild :) Läraren var sjuk.

no - Den började typ mitt i rasten/hål timman så vi skulle få sluta tidigare (a' Vad väljer man lixom? vara i skolan en timma, eller gå hem tidigare en timma? lätt hem ! :) Vi såg på någon film som hållde på i en timma, och jag lärde mig ingenting! haha. Kanske det var för den verkligen sög, eller för att jag och wicki satt och "chattade" och skrev till varande på typ 2 hela A4-papper? någon av dessa andledningar måste det ju bero på... ;)

stan -
Wicki, värmlands största pluggis (haha, elak jag är) ville ju såklart gå på läxläsning! :S Så slutade no:n 20 i 2, och LL började kl 3. Så vi drog ner till stan en stund. Och så var Linn med inne på Jc (a' fast vi mest gick runt och kollade.

LL - Vi typ kom dit 15 över 3? haha. Gjorde so:n. hihi (a'

Fixade pass -
Efter LL:n kom pappa och hämtade mig, och wicki hängde också med, så vi skulle ner och ta pass, vi ska ju till Thailand, på lörd./sönd. är det 8 veckor kvar! (a' Så vi åkte ner till polishuset och så typ fick jag ta mitt först. Först skulle man ställe sig på nån svart sak, kolla in i "kameran" och typ smila, kunde ju inte direkt posa ;) haha. Halva ansiktet med på passet, hett! haha.
Sen så bla bla bla, pallar inte berätta! ;)

sen så typ hände massa mer, men puss <3


Kommentarer
Postat av: mumari

Välkommen att tävla om ett par mysiga desigtofflor!

www.mumari.se/tavling-vinn-desigtofflortavling-vinn-desigtofflor/

Hoppas du vill vara med och ursäkta reklamen *skäms* ;o)

2009-01-20 @ 08:38:14
URL: http://mumari.se
Postat av: Therese

Skönt med lite solsemester i underbara Thailand :D

2009-01-21 @ 13:34:54
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0