Bio snart?

Hellu snyggosar!
Har ni haft en kul dag? :)
Det har jag, eller den har inte vart fett med tråk som alla andra "sjuk-dagar", men det har inte vart latjo lajban ;) hihi.
Men jag vill ppå bio! nu tack! Har inte vart på bio sen "mamma mia"? haha, jag är inge bio människa, jag vet! Men nu vill jag det ändå!
oj, nu börjar lets dance!
Stackars mojje, fått "kärl kramp" sa dom nu! :) Niklas Wahlgren har ju tagit hans plats! haha, kommer i håg när jag var liten och kolla på "nikke och nilla" eller vad det heter. haha!
Magdalena graaf är ju med i år, kommer i håg förra sommaren, läste jag hennes bok! jätte bra! Kommer inte i håg vad den heter, men ändå!
Och Leila Bagge hade ju tagit danslektioner (?!) innan eller nåt sånt! Trodde inte man fick det? trodde det var för kändisar som var fett fåliga på att dansa, men så var det inte!
Och sist måste jag säga att jag tycker det låter så kul när dom säger "Isabella blondinbella Löwengrip" Haha, låter så kul på något sätt. Men mobba inte min sjuka humor nu dåva ;'D

Puss<3 ha en bra kväll! :)<3


Isabella blondinbella löwengrip! x'd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0