:)

Hejsan sötnosar!
Det har inte vart så bra uppdatering i dag... men det brukar det ju inte va i den här bloggen! haha!
eller det har ju mest vart om twilight (<3) men ändå...
Nu börjar en film som jag vill se!
day after tomorow (mobba inte min stavning då va)
Så den ska jag se på.
Senare i kväll (läs; Mycket senare) ska jag soova. haha. sen så måste jag ju läsa i boken (a'
har inte pallat det på ett tag, så det kanske är dags innan man glömmer allt som hänt? hihi. Men dom bökerna är så himla sega i början, händer ingenting, men ju längre man läser, desto bättre blir dom! :)
 



PS; har fått "ta över" (hihi) mammas och pappas gamla kamera då jag varken har pengar till en ny eller den andra som inte går att ladda över bilder, dåligt minne och batteriet tar slut på 3 sekunder! :O
så, nu ska det bli ändring på denna fottolösa blogg och bli massa foton! (om jag har någonting att ta på)

Bra, nu har jag missat börjar på filmen! ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0