förlåt...

...Jag kom hem sent i går, därför ingen uppdatering. Och som vanligt så sitter jag i bilen, och kommer på att jag inte ens har rört cameran på hela dagen!
Usch för mig! haha. Men jag glömmer alltid cameran? jaja, jag får träna på det där (y'
Sen så vaknade jag vid 7, för jag hade en jätte sjuk dröm så alldeles innan jag vaknade blödde jag näsblog i drömen, och självklart blöder jag näsblod (:S) när jag vaknar också! ;O
Ska berätta om drömmen i nästa inlägg, för ni förstår; elviz goes crazy på att göra så många inlägg som möjligt per dag! (y)
Vilken bloggare gör inte det lixom? haha.
Och vad tråkig jag har blivit?! typ som mamma? sommnar i reklam-pauser och i soffan. haha!
Jag sommnade typ i soffan vid 10 i går, vaknade vid 11, såg på tv till 12, reklam paus och jag somnade. Mamma kommer in vid 1, jag vaknar och säger åt henne att ta med kajsas dosa in till kajsa (ja, min tv-dosa är ju såklart försvunen i gen! Det försvinner alltid saker när jag städar?! vad bra att alla ) Vaknar i gen vid 7/halv 8 för jag blödde näsblod och sen kunde jag inte sommna om? usch! det gillar vi inte (N)

Var nere och kollade på chihuahor med kajsa förrut, båda är helt kära i den hundrasen! haha. Och så lovade jag henne att när jag hade flytat hemmifrån och skaffat en liten chihuahua baby, så ska hon få sova över hemme hoss mig och gå ut med hunden! haha.

Vilken tur jag har plötsligt! Hahadatan vart typ helt svart, så jag trodde hela innlägget skulle försvinna? :O
haha.

Men nu ska jag ner!
Berättar mer om i går/ Drömmen senare! :)

kiss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0