fortfarande sjuk.

Hejsan gullungar!
Är fortfarande sjuk. Vaknade 7 i morse :S usch.
Och det börjar bli riktigt tråkigt här hemma nu! :O
har kollat på alla filmer och inga bra program. Vilken tur att jag fick 2 till böcker till här hemma på födelsedagen/julklapp!
En gossip girl bok, och en annan som jag inte vet vad den heter. Deluxe tror jag det var!
Sitter här och dricker te.
Te och proviva är typ det enda jag dricker. Och vatten då såklart!
och så har jag hittat en jätte god frukt. litchi!
Påminer så mycket om thailand, första stället vi var på fanns det en liten affär längst bort på stranden, som vi brukade gå til och köpa glass. Fast jag brukade ju ta juicen då! mums!
Fast den var bara god där ute på stranden, den smakade skit i stan! usch, trode jag skulle kräkas!
hihi.
ska ringa morfar sen också, måste säga att jag är sjuk och inte kan komma till secondhand på lördag :/

puss <3


Okej, måste säga att den inte såg såå gott ut på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0