godmorgon...

...Sötnusar!
har redan vaknat och käkat frukost! :O
men hur lätt är det att sova i ett hus med 2 små syskon som inte vet vad tyst är?
jo, nästan omöjligt! :O
särskilt om man inte har någon dörr...

Stängde ner datorn vid halv 1 i går typ. Träffade en jätte söt kille på kamrat, hihi.
Så vi satt och chattade ett tag...
Sen när jag lagt bort datorn, så tog jag fram mobilen. hade typ fått 5 sms eller nåt? Fast jag har ju inga pengar...
Ska få när pappa kommer hem, han kommer hem om typ 1 eller 2 veckor? hihi, bra koll jag har på pappa! ;O :)

I dag ska vi bort vid 2, men kanske hinner något litet inlägg innan vi åker? :)

Massa elvira kärler! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0