Godnatt gullisar!

Vet ni, nu ska jag stänga ner datorn tänkte jag. Så jag tänkte bara säga godnatt och dröm sött. Dröm om mig så drömer ni sötast, hihi (a'
Ska kolla igenom No:n en sista gång och kolla klart på CSI, om jag lyckas stänga av datorn vill säga. haha.
Men gud vad blogg beroende jag har blivit då! eller det känns så. Gör ett inlägg, lägger upp det, 5 minuter senare börjar jag på ett nytt? haha.
Det här är typ mitt 218 eller 219 inlägg *stolt*. Har ju bara haft bloggen i 3 månader typ, men känns som en evighet!
Men jag älskar mon blogg, och puss på dom få som kommenterar!
Tack för att ni ens kommenterar föresten!
You have made my day!
haha, typ alltid om jag får en "fin" kommentar på morgonen, är jag glad hela dagen sen typ! Eller jag är glad tills någon gör mig sur dv.s. haha.
Aja, men bara för att jag skrev så, så slår jag vad om att alla sötnosar som läser min blogg kommer sluta, det är typsikt elviz tur.
Måste komma ihåg att vi har gympa i morgon också. Gud, då måste jag verkligen stänga av datorn nu! Ska ju packa, ni vet jag är en sån "praktisk" människa som packar dagen innan (iaf när det gäller skolan, dom får ju typ damp annars? :'s)
Men nu ska jag gå och packa. Usch, hatar att packa! :o Men ännu värre att packa upp. Fy, usch, blä!
haha.
Och sen ser min säng ganska inbjudande också.
Och så längtar jag tills i morgon! Varför? jo, för då är det en dag närmare thailand, twilight kommer ut på dvd, 4 boken kommer ut på svenska och det bästa... JAG FÅR SNART PENGAR PÅ MOBILEN!!! :D :D :D :D <33333
Ska fixa gratis sms då också. Viktigt! Alla pengar går ju typ åt till sms. Haha, jag är sms beroende. Typ massa med osvarade sms? förlåt om jag inte svarar, men har inga pengar! :(
I morgon ska jag och wicki med ida. Vi ska typ "prova på" teater, fast Ida går redan där.
Och sen så hade dom bara en kille också, men han var inge snygg sa dom :'( buhu! haha!

Oj, vad långt innlägg det vart? skulle ju bara säga godnatt! haha.

Undrar hur många "haha" "fett" "hihi" och alla andra "elviz uttryck" jag har använt här i bloggen. finns ju nästan alltid med minst ett "haha" i varje inlägg? haha. Oj, nu vart det ett till! haha. Men gud, nu måste jag sluta, typ reflex eller nåt.
Jag vet att man kan raddera det, men det pallar jag inte, hur kul blir det då lixom? ;) hihi.

aja, men godnatt, sov så gott, dröm gulligt, dröm om mig så drömer du gulligast (a'

en stor dos elviz chärlek till alla som läser och kommenterar! :)<3



Kommentarer
Postat av: Emelie

hello :) du har vunnit bloggdesignen!

Det du nu behöver göra är att skicka ett mejl till mig till denna adress: [email protected]

Där du skriver dina inloggningsuppgifter!

anvädarmail och lösenord så att jag kan sätta in din nya design imorgonkväll :)

Ha en bra dag och grattis!

2009-01-26 @ 21:42:38
URL: http://emelielydig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0